5 ნივთიერება, რომელიც აკლია ადამიანების უმეტესობას

ბევრი საჭირო ნივთიერება არსებობს და უმეტესობა თავისუფლად შეგიძლიათ მიიღოთ საკვებიდან თუ ჯანსაღად იკვებებით. თუმცა არსებობს 5 ნივთიერება, რომლის საკმარისი ოდენობით მიღებაც პრაქტიკულად შეუძლებელი ან ძალიან რთულია როგორ ჯანსაღადაც არ უნდა იკვებებოდეთ.

ამის გამო შესაბამისად ადამიანების უმეტესობას აკლია ეს ნივთიერებები, რაც უამრავ პრობლემას იწვევს, მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება საერთოდ არც იცოდეთ რომ კონკრეტული სიმპტომი ზუსტად რომელიმე ამ ნივთიერების ნაკლებობით არის გამოწვეული.

ამ ვიდეოში რა თქმა უნდა ვისაურებთ ამ 5 ნივთიერებაზე, მოკლედ გეტყვით რა ფუნქციებს ასრულებენ, რა საკვებიდან შეგიძლიათ მიიღოთ და რა სიტუაციაში შეიძლება იყოს კარგი იდეა საკვები დანამატის სახით მიღება.

პირველი ნივთიერება, რომელიც ადამიანების უმეტესობას აკლია არის მაგნიუმი. ამ მინერალის საკვებიდან საკმარისი ოდენობით მიღება პრაქტიკულად შეუძლებელია, თქვენ უნდა ჭამოთ 300-400 გ თხილეული ყოველ დღე რომ მიიღოთ საკმარისი მაგნიუმი.

სხვა პროდუქტებშიც არის მცირე ოდენობით მაგნიუმი მაგრამ უბრალოდ ხსენებად არ ღირს, რადგან მაგალითად დღეში 1 კილო ისპანახის ჭამა უბრალოდ არარეალურია. პრინციპში არც ისეთ ადამიანს ვიცნობ, ვიცნ დღეში 400 გრამ თხილეულს ჭამს და შესაბამისად ნაკლებობაც აქედან მოდის უპირველესყოვლისა.

მაგნიუმის ნაკლებობის სიმპტომებია: უძილობა, კუნთების სპაზმი, ენერგიის ნაკლებობა, გულის პალპიტაცია, ყაბზობა, სუსტი სახსრები, სუსტი იმუნიტეტი და ა.შ. მაგნიუმს 300-ზე მეტი ფუნქცია აქვს ორგანიზმში.

ზოგადად როცა ნივთიერებათა ჯაჭვიდან თუნდაც ერთი ნივთიერება გაკლიათ, ეს იწვევს მთლიანი ჯაჭვის დაშლას და ძალიან ბევრი ფუნქცია ვეღარ სრულდება ორგანიზმში ისევ ჯაჭვური რეაქციით, ამიტომ ეს ყოველთვის სერიოზულად ყურადღებამისაქცევი ამბავია.

მეორე ნივთიერება, რომელიც ადამიანებს აკლიათ არის კალიუმი და ამ შემთხვევაშიც საკმაოდ მსგავსი სიტუაცია გვაქვს როგორც მაგნიუმის შემთხვევაში. ერთადერთი განსხვავება ისაა პრინციპში რომ კალიუმის მიღება უფრო მეტი საკვებიდან შეიძლება.

მეორე მხრივ კალიუმი ბევრად მეტი გჭირდებათ დღის განმავლობაში, დაახლოებით 4000 მილიგრამი, როცა მაგნიუმი მხოლოდ 600 მილიგრამია საჭირო დღეში. საკმაოდ რეალურია, რომ საჭირო კალიუმის ოდენობის დაახლოებით 40-60% მიიღოთ საკვებიდან თუ ჯანსაღად იკვებებით, თუმცა მეორე ნახევარი მაინც შეუვსებელი რჩება.

კალიუმის კარგი წყაროებია ხორცი, ბოსტნეული, თხილეული და თევზი. სხვათაშორის კალიუმსაც და მაგნიუმსაც ორგანიზმიდან ფიტავს შაქარი და ნახშირწყლები, ამიტომ არ ჩამოვთვალე ისეთი პროდუქტები, რომლებიც ამ მინერალებს კი შეიცავს მაგრამ ასევე შეიცავს შაქარსაც.

კალიუმის ნაკლებობის სიმპტომებია: სისუსტე, მოთენთილობა, მაღალი არტერიული წნევა, სისხლში მომატებული შაქრის დონე, შეშუპება, მომატებული მგრძნობელობა მარილის მიმართ და ა.შ.

შემდეგი ნივთიერება, რომელიც აკლიათ ადამიანების უმეტესობას არის ომეგა 3-ის ცხიმოვანი მჟავები. და აქ არის მხოლოდ 1 კითხვა: ჭამთ თუ არა თევზს ყოველ დღე? თუ პასუხია არა, მაშინ ცალსახად გაკლიათ ომეგა 3

ომეგა 3 უმნიშვნელოვანესია გონებრივი ფუნქციებისთვის, იმუნიტეტისთვის, აჯანსაღებს კანს, ამცირებს გულის დაავადებების რისკებს, ამცირებს ტრიგლიცერიდების ოდენობას სისხლში, ამცირებს ქრონიკულ ანთებით პროცესებს ორგანიზმში, აუმჯობესებს სახსრების ფუნქციონირებას და ა.შ. და ა.შ.

თუ თქვენ არ ჭამთ საშუალოდ 300 გ თევზს ყოველდღიურად, მაშინ კარგი იდეა იქნებოდა რომ დაფიქრებულიყავით ომეგა 3-ის საკვები დანამატის დალევაზე, ისევე როგორც ყველა სხვა ნივთიერების შემთხვევაში რაც ამ ვიდეოშია ჩამოთვლილი.

მე-4 ნივთიერება, რაც ასევე ადამიანების უმეტესობას აკლია არის D ვიტამინი, თუმცა ყველა სხვა ნივთიერებისგან განსხვავებით D ვიტამინს პრაქტიკულად ვერანაირი საკვებიდან ვერ მიიღებთ საკმარისი ოდენობით რამდენიც არ უნდა ჭამოთ.

D ვიტამინს ჩვენი ორგანიზმი ასინთეზირებს მზის სხივების ზემოქმედებით და იმისთვის რომ მიიღოთ საკმარისი ოდენობა, ზაფხულში უნდა გაატაროთ საშუალოდ 1 საათი მზეზე ხოლო ზამთარში დაახლოებით 3 საათი.

თუმცა საქმე ასე მარტივადაც არ არის, რაც უფრო მუქი ფერის კანი გაქვთ, უფრო დიდი დროა საჭირო D ვიტამინის სინთეზირებისთვის; ასევე რაც უფრო მეტი ცხიმი გაქვთ ორგანიზმში დაგროვილი, უფრო მეტი დროა საჭირო; რაც უფრო დიდი ასაკი გაქვთ, ესეც ზრდის დროს რომელიც მზეზე უნდა გაატაროთ და ა.შ.

ამ ფაქტორების გათვალისწინებით შეიძლება ორჯერ და სამჯერ მეტი დროც იყოს საჭირო რომ გაატაროთ მზეზე ყოველდღიურად D ვიტამინის საკმარისი ოდენობით მისაღებად. D ვიტამინი აძლიერებს იმუნიტეტს, პოზიტიურად მოქმედებს თქვენს განწყობაზე, აუმჯობესებს კანს, ამცირებს სხვადასხვა ტკივილებს ორგანიზმში და სხვა.

თუ დალევთ D ვიტამინის საკვებ დანამატს, კარგი იქნება თუ დანამატში იქნება K2 ვიტამინიც, რადგან ეს ორი ვიტამინი ძალიან შეხმატკბილებულად მუშაობს ერთად სხვადასხვა მიმართულებით. თუმცა რა თქმა უნდა მარტო D ვიტამინიც მშვენიერი ვარიანტია.

და ბოლო ნივთიერება, რომელსაც უნდა მიაქციოთ ყურადღება არის იოდი, რისი ნაკლებობაც პრაქტიკულად გარანტირებული გაქვთ თუ ხშირად არ მიირთმევთ ზღვის პროდუქტებს. კვერცხსა და ხაჭოშიც არის გარკვეული ოდენობით იოდი თუმცა ამით საკმარის ოდენობას ვერ მიიღებთ.

იოდის ნაკლებობის სიმპტომებია: გამომშრალი კანი; მუდმივად ცივი ხელები, ფეხები და ზოგადად სიცივის შეგრძნება, მოულოდნელი წონის მატება, თმის ცვენა, მუდმივად სისუსტის შეგრძნება, მახსოვრობის პრობლემები და ასევე ნებისმიერი პრობლემა რომელიც დაკავშირებულია ფარისებრი ჯირკვლის ფუნქციონირებასთან.

აქვე დავამატებ რომ იოდის კარგი წყაროა ასევე სპირულინა და ქლორელა, რაც არის წყალმცენარეები და ფხვნილის სახით იყიდება ხოლმე. მაგნიუმი, კალიუმი, ომეგა 3, D ვიტამინი, იოდი და მათ შორის სპირულინა და ქლორელაც შეგიძლიათ შეიძინოთ ჩვენს ონლაინ მაღაზიაში Ketogen.ge ან მოგვწერეთ შესაძენად და კურიერი მოგიტანთ მისამართზე.

ზოგადად როცა საკვებ დანამატს ყიდულობთ, ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს რა ქიმიური ფორმით არის წარმოდგენილი ეს საკვები დანამატი, რადგან ამაზეა დამოკიდებული რამდენად შეითვისებს საერთოდ ორგანიზმი და რამდენად ეფექტური იქნება.

ჩვენს მაღაზიაში რა თქმა უნდა იყიდება მხოლოდ უმაღლესი ხარისხის ბუნებრივი საკვები დანამატები და რაც მთავარია ასევე საუკეთესო ფასად. თავს დავდებ რომ უკეთეს შემოთავაზებებს ვერსად ნახავთ.

იდეალურ ვარიანტში ყველა ნივთიერების საკვებიდან მიღება იქნებოდა საუკეთესო გამოსავალი, თუმცა იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ნივთიერებათა ნაკლებობები ზუსტად იმიტომ ჩნდება რომ საკვებიდან მიღება ძალიან რთულია, აქ შემოდის უკვე საკვები დანამატების საჭიროება.

მინდა ძალიან ხაზგასმით ვთქვა, რომ ეს ჩამოთვლილი 5 ნივთიერება და მათი ნაკლებობა ადამიანებს აქვთ იმ შემთხვევაშიც კი როცა ჯანსაღად იკვებებიან და თუ ჯანსაღად არ იკვებებით, ეს სია თავისუფლად შეიძლება გაიზარდოს თუნდაც 15 ან 20 ნივთიერებამდე.

თუ გაინტერესებთ რა არის ჯანსაღი კვება და როგორ უნდა იკვებოთ რეალურად ჯანსაღად, გირჩევთ ჩვენს სხვა ვიდეოებსაც გადახედოთ. დღეისათვის კი სულ ეს იყო, შევხვდებით შემდეგ ვიდეოში.

გაზიარება

კომენტარები

Your email address will not be published. Required fields are marked *

[]
liebelib.net
sonyy leony video xxx download 2beeg.mobi hot us sex downlaod
katrina xx video fucking park son forced his shy mom das sal xxx
video barat sex.com sexo-hub.com south indian open sex with
video xxx 16th xxx bf poran priya rai porn hd
bihari chut xxx video indian marathi wife xxx hot teacher video
18 years old sexy video hitomi tanaka uncensored jav viral whatsapp rape sex video and audio
myriam klink sex popsexy.net indian college virgin girl deflower videos
boy and boy xnnxsix mobiporno.info mad mom and son anal hard fuck
teachmy ass com sex indian spy cam xxx 10 hd vido com
ga6 sex video kings-porno.com redwap indian sexvideo download hd
black man gang xxx bangladeshi hot girls sex video ganpati wala xxx video
justindianporn.com
anna tatu fucking videos of shanaya abigail full nude photoshoot video gadis aceh sex
notte america sxe video pakistani sexy movie download ultra hd sex download